Vila i Frid

Vad dålig jag är på att skriva.

Men dagarna rullar på. I måndags var det sommarfest på Arvids dagis el förskola om jag ska vara ordentlig :)
Mysigt med picknick och vädret höll sig med sol, dock lite kyligare än helgen.

Altanen är oljad och möblerna tvättade och väntar på att få en omgång av olja dom med. Men nu värkar ju vädret bara bli sämre och sämre så det känns inte alls nå inspirerande och hålla på.

Fm idag har spenderat på Owes och Ikea med Elin. Fick med mig lite hem men inte alls det som jag hoppats på. Avvaktar lite också då jag vill få ordning mer på altanen innan jag handlar nått. Vi tog en vända hem till Elin på en kaffe på em och när vi var på väg hem ringde Elias och ville leka med Arvid så han och Tesa var över en vända. Har hunnit med en promenad på kvällen här också med Elin och ligger nu för tillfället i sängen och har ätit min dos av vindruvor och kikar BB. Snart dags att knoppa. I morgon är det föräldrargrupp för mig och Hjallebus medans storebror är på dagis och Pappan i huset sover.

Tänker extra mycket på min Farmor idag också. Inatt somnade hennes sambo in på sjukhuset. Jag förstår inte hur hon orkar, hon har förlorat min Farfar, 2 söner, min farbror Kenneth och min älskade Pappa och nu Ingemar :( Vila i frid Ingemar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0