Surr surr

Jag och Hjalmar var in till Gävle på fm. Fick med mig två par shorts, ett linne och ett par "sandaler" åt mig själv. Ett par shorts, 2 t-shirts, en keps och strumpor åt lilleman och en keps åt Arvid. Peter blev utan ;) Arvid var hos Farmorn under tiden och kom inte hem förns till kvällen.

Och kvällen spenderades hos grannarna. Vi var ett gäng på 8 vuxna och 11 barn som skulle grilla och njuta av det fina vädret men så fort vi grillat färdigt började det blåsa på en hel del och vi insåg fakta att vi lära in :) så lagomt till allt var inne så kom regnet. Trevligt och gott var det men strax före nio höll mitt huvud på att sprängas så jag och Hjalmar gick hem. Efter han somnat trotsa jag huvudvärken och plocka undan och tog en vända med snabelsraken innan jag tog en sval dusch.

22.30 kom Peter och Arvid hem, Arvid iklädd i endast en t-shirt och en keps :) dom hade varit ute och lekt i regnet och sen fick som bada i badkaret så han var rätt trissad när han kom hem. Så vi kan väl hålla tummarna att han sover ut lite i morgon;)

Planerna blev inte alls som det var tänkt i morgon. Peter har tagit åt sig extra jobb i morgon, så han slutar inte förns 17.45 och Hjalmars barnvakt blir inte av. Men det blir crusingtittande hos Mamma när Peter slutar och kl 21 infinner jag mig hos Therese för ESC final.

Usch vad långt det blev och inte hade jag nå vettigt och komma med heller =P
God natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0