Mors dag!

Barnen sov till 8.15 i morse men vi låg kvar i sängen till efter 9 :)

Har tagit en liten promenad med Hjalmar nyss och ska hoppa in i duschen nu. Ska till Farmorn på mat kl 13. Min Mamma fick sin morsdag blomma igår. Och min egen morsdagpresent blev ett par skor jag köpte själv i fredags :)

Igår var jag och barnen i Sandviken hela dagen, stros på stan och besök hos Mamma där vi var kvar till 20 och kolla på crusingen. Sen hem och lämna kidsen och tillbaka till Therese för tilltugg och ESC. Och det gick ju galant för Loreen som tog hem hela segern. Härligt!!!

Nu duschen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej:) tack. Ja det skulle faktiskt vara riktigt roligt, tror du om nån dag nästa vecka? Har väl inte så mkt planerat om dagarna nu:p när passar det dig? Kom och tänka på att det inte var allt för länge sen ja kolla på när vi var små och gick och filma bland blommorna hahah:) har jätte mkt filmer från när vi var små:p

2012-05-29 @ 22:28:13
URL: http://galldinhallin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja gör det så kan vi ju kolla :) hihi ganska så roligt lär ja säga:) ja skickar mitt mobil nr och adress på fb:)

2012-05-30 @ 17:12:05
URL: http://Galldinhallin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0