Middag i sovrummet!

Sitter för tillfället och äter pastasallad i sovrummet. Ja, jag håller på exploderar och lär va för mig själv en stund och så var jag hungrig så då fick det bli så.

Hjalmar har varit kinkig hela dagen, och Arvid mer vild en tam. Och så lägger Peter fel kommentarer vid fel tillfällen + att han åker och fiskar i morgon och kommer hem på söndag, och så hade jag plockat undan och donat nere och vips så ser det ut som ett slagfält igen....
Så jag är på krigsstigen så jag lär andas lite ;)

Annars hade jag en toppendag igår med mina bruttor på bingon, dock ingen vinst men mycket skratt :) i morgon åker vi till Högbo jag, kidsen och Farmorn. Barnens dag är det så vi hoppas på bra väder, men det ser inte så lovande ut. Huvudsaken det inte vräker ner.

Nu är humöret redan på väg upp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0