Måndag

Har kommit igång lite med att rensa iaf. Men Peter har ju em så när man är själv med matlagning, leka, byta blöjor, mata Hjalmar, läggningar osv springer liksom tiden iväg och orken lika så ;)

Men har börjat röja upp en del i datarummet iaf. Och sen gjort sånt som görs varje dag i stort sett, dammsugit av, vikt och lagt 3 Ikea kassar kläder osv på sin plats. Plockat undan och har en maskin med gardiner igång som ska hängas.

Har haft Carina och Wilma på besök på em också, lek och fika i vanlig ordning. Alltid lika trevligt.

I morgon skulle jag behöva vara iväg en vända till Ikea och köpis. Hyllor och present till Farmorn behöver innförskaffas + en repa på Maxi för att fylla på matförrådet. Vi får se om jag kommer iväg, just nu känner jag inte för att göra nå mer än att lägga mig raklång i sängen :)

Roligare än så blir inte detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: sara

jag längtar inte efter peters em-veckor sen.. när man har två.. hur sjutton gör man ? :P haha.



jo jag kan hjlpa dig, inga barn på G här :) säg vad du vill ha gjort och om du vill ha nya biklder osv :) maila till mig på [email protected], en beskrivning :)

2012-05-09 @ 10:01:30
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0