Härliga väder!

Tisdag idag. Hemmet måste städas. Kanske blir bingo ikväll. Vädret är på topp. Och prinsessan Estelle ska döpas, det måste jag glutta lite på :) Är grymt avundsjuk på min "svägerska" Louise som är bjuden på dopet =D

Upptäckte att båda barnen lär ha en massa nya kläder också. Hjalle lär ha strl 74 kläder och Arvid lär upp på 110 för han är lång och har långa armar men smal som en tändsticka, det har han efter Mamma ;) eller hur var det med det där egentligen...?! ;)

Städa var det!

Kommentarer
Postat av: isabel

Vilken fin header :)

2012-05-22 @ 16:47:14
URL: http://isabelostblom.spotlife.se
Postat av: sara

ja här flyter det på, en snäll liten tjej som äter o sover typ :) max gillar lillasyster och är jättesnäll och go mot henne, vill krama, klappa hålla osv men trotsen är ju knappast bättre.. han har sen nån vecvka tillbaka börjat hålla sig så grymt med toabesöken så vi lär typ tvinga dit honom och då blir de riktigas bråk :( men de börjad innan henne men de är inge bättre! om du är intresserad har jag väl plagg efter max i 74 om du vill kika, billiga jag vill bli av med de :)

2012-05-22 @ 19:56:08
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får göra som du vill :) men jag kan ta hem kartongerna från mamma med kläderna och ev fota o skicka de jag har? :)

2012-05-23 @ 13:19:54
Postat av: sara

jag ska försöka komma ihåg de då :)

2012-05-23 @ 22:27:14
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0