Härliga sol!!

Vi har nyss lagt båda kidsen som var övertrötta till max och vägra komma till ro. Tur Peter var hemma en kväll som denna så man fick lite hjälp =) man får veta att man lever ibland när båda grinar hysteriskt och är otröstliga som bara den. Men så fort dom slappnar av så sover dom ju på 2 sek =)


Men vilken underbar dag det har varit idag. Vi har i stort sätt varit ute från kl 10 i morse. Med undantag för lite mat och fika. Jag är alldels solbränd (läs illröd) på bröstet och en del i ansiktet, härligt =)

Dagen började med att vi gick hem till grannarna för kaffe och lek ute i solen. Sandra och Elton kom sedan och vi intog lite lunch, dock rester från igår men det gick det med =)

Therese, Roger och Devin kom sedan på besök och vi bjöd på en Äppelpaj som jag slängde ihop på fm. Efter dom åkte var det fortsatt utehäng och vi gjorde ännu ett besök hos grannarna för kaffe och lek. Det är oftast vi som är över till dom för dom har ju 3 tjejer i åldrarna 10,8 och 6 som oftast har kompisar där och så.
Så snart lär man väl köpa ett flak kaffe åt dom ;P

Farmorn till kidsen var och köpte ett Xbox Kinect åt barnen idag. Tack så hemskt mycket. Det var lite avancerat för Arvid men med lite övning så sitter det där i benmärgen sen =P. Lär ta och prova det där spelet sen jag med.

Nu har jag skickat in min deklaration och ska skicka in Peters också.

Om jag orkar så slänger jag in recepten på tacopajen och äppelpajen lite senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0