Vägningsdag!

På fm var vi till BVC & Öppna jag och Hjalmar. Han vägde 6100g och var 63,5 lång. Och jag tycker ju att Hjalmar är mkt tjockare/pluffsigare än va Arvid var men det skiljer typ 50g och lika längd mellan dom vid samma ålder. Vi stannade sedan kvar på Öppna och drack kaffe och surra med Sandra & Elton och några till. Trevligt trevligt. Vi tig sedan en promenad till affären innan det var dags att hämta Arvid.

Jag har också vägt mig idag och efter förra veckans uppgång på 0,6 efter en helg med god mat och dryck så visade vågen -1,1. Nästa vecka tänker jag inte ens väga mig efter den kommande helgens bravader :) Efter vägningen bjöd Mamma mig på en Kycklingsallad special från Jensas. Mumsigt!

Och är alldeles nervös över den pågående matchen mellan Saik och Edsbyn. Och ännu mer irriterad över att dom inte visar den på tv. Hejja Saik!!!

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror dom visade den på tv4sport.. men den har inte vi :( men de gick ju bra :))

2012-03-06 @ 21:17:02
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

jaha :P såg bara att de skule va bandy o trodde bara de va en match idag :P kul att det visade - på vågen idag :) duktigt!

2012-03-06 @ 22:20:35
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0