Tacos

Idag har vi bara varit hemma. Elin kom förbi på en kopp kaffe efter lunch och sen här på kvällningen har vi haft familjen Brand/Gröndal på tacos. Gott och trevligt. Wilma och Arvid är väääldigt lika varandra :) ni som känner Arvid kan ju bara tänka er hur dom härjat här hemma och bråkat och grejat. Dom är som syskon :)

Vid 20.45 var det mer gnäll än skratt från kidsen så det fick bli sängen för dom. Peter och Rickard sitter kvar i köket och surrar och tror dom är värsta whisky experterna =P dom ska väl ta sig till pizzerian för nån öl för det var tydligen trubadur där. Själv har jag precis lagt våran lillfis för natten. Ska ta och krypa ner snart jag med, fast ändå är det jag som har sovmorgon i morgon ;)

Hoppas ni haft en lika bra lördag som oss!

Kommentarer
Postat av: malin

åh va gott med tacos! längesen jag åt de nu :)

2012-04-01 @ 17:07:53
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0