Peter 27 år!

Idag fyller Peter 27 så ett stort grattis till dig!!

På fm tog jag och putsa fönsterna i vardagsrummet, Peter var snäll och tog utsidan :) satte sedan upp nya gardiner, eller nya nya är dom inte men vår/sommar gardinerna åkte upp :) Mamma kom sedan på em med rosa pelargoner åt mig som får pryda fönstren, får se hur länge dom lever för jag är oduglig på blommor :) sen städade jag av och förberedde för em. Vi bjöd på Kyckling och fetaostpaj med sallad och Tzatziki istället för en massa tårta och grejer. Och det uppskattades :)

Tog mig ut på en liten promenad här på kvällningen och ska slå ner arslet i soffan snart och titta på Arne Dahl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0