Öppna & Valbo!

Som jag nämnde tidigare så var det öppna som gällde i morse. Efter det så tog jag, Sandra, Sara och Linda med oss pojkarna för en tripp till Valbo. Hjalmars garderob lära fyllas på då han börjar närma sig strl 68. Har tagit fram en del efter Arvid också men nytt och fint är ju alltid kul :) och det finns ju så otroligt mycket fint åt både han och Arvid. En liten present åt Peter blev det också, han fyller ju år på fredag.

Sen skulle jag behöva en MASSA kläder för jag är tusan begravningsklädd varje dag, tråkigare än mig får man leta efter men det lär ske en ändring. Men med alla miljoner jag får i fp tilllåter inte en massa shopping åt mig. Enda nackdelen med att vara Mammaledig är ju ekonomin. Så förändringen lär dröja lite :) har haft en liten svacka med vv men är åter på hugget nu. Så nu jäklar. Tog mig en 45 min promenad när Arvid lagt sig, hur skönt som helst. Flera promenader SKA det bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0