Valbotripp!

Efter lunch idag drog vi in till Valbo för att hämta ut Arvids fotbollströja, kolla ut en ny spisfläkt och Peter handla kläder till dopet. Dock nå helt annat än vad jag ville men så är det jämt. Han har så grymt tråkig klädstil och han är omöjlig att få på andra kläder, som jag gillar :) men men, han är 27 år gammal och bestämmer över sig själv, tyvärr ;)

I morgon ska jag andas, på kvällen iaf. Egentid är ett måste i mellanåt. Kommer dock spendera den med en vän eller fler. Bilbingo står på schemat och en slant att vinna skulle inte sitta helt fel.

Mina hjärtegryn i sina fotbollströjor

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Dock? :)

2012-06-11 @ 19:51:31
Postat av: Fia

Haha lära läsa igenom inlägget för att fatta vad du mena för dock :) men jag tror kg tänkte "dock ska jag inte vara själv på min egentid utan med en vän eller fler :) " vilket jag GILLAR starkt :) men det såg tokigt ut :)

2012-06-11 @ 20:22:56
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha lära läsa igenom inlägget för att fatta vad du mena för dock :) men jag tror kg tänkte "dock ska jag inte vara själv på min egentid utan med en vän eller fler :) " vilket jag GILLAR starkt :) men det såg tokigt ut :)

2012-06-11 @ 20:35:29
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0