BB Final 2012

Hade en trevlig kväll igår men var hemma tidigt, var alldeles för otaggad.

Nu sitter jag i sängen och har min minsta prinskorv i famnen som äntligen lyckats somna efter 1 timmes bökande. Jag njuter faktisk av dom få gånger han vill somna i famnen för det är supermysigt. Men det får inte bli en vana :)

Ikväll är det BB final och det står mellan Amandus och Hanna tror jag. Annica är så pantad i huvudet att hon är inte ens värd en tredjeplats utan borde bli diskad för "jag är helt dum i huvudet för att fatta att Marcelo är en tönt och vill inte ha mig och jag vill komma till Sthlm och tro att jag ska bli nått" - regeln. För den borde väl finnas? Heja Hanna säger jag!!

Här i sängen blir jag nog kvar till midnatt för Peter försöker lägga Arvid men han värkar ha andra planer, haha :) det är ljuvligt med barn....nästan jämt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0