Shopping

Nu sitter jag vid datorn och bloggar för en gångs skull =)
 
All text blir ju i en ända stor klump från mobilen fast jag delar in det i stycken. Det blir ju grymt jobbigt och läsa annars.
 
Håll i er nu, igår var jag, Peter och Hjalmar och strosa oc shoppa på Owes och i Gävle. Ja ni läste rätt, Peter var med =) från 12-18 var vi borta utan en ända suck när jag skulle gå på 4435 olika affärer =P Och det blev ett och ett annat fynd. För mig blev det bara en till topp och Peter fick med sig en hoodtröja, en långärmad tröja, 2 t-shirts och ett par badshorts.
 
Och till barnen blev det det här (visar från både söndagen och gårdagens shopping =))
 
Till Hjalmar
 
Badponcho Hemtex 99:-
UV Badkläder 2 delad Intersport 250:-
Badbyxa Intersport 60:- (REA)
 
 
Keps H&M 49,50:-
Batman t-shirt H&M 69,50:-
T-shirt med figurer H&M 49,50:-
T-shirt med Apa Cubus 49:-
Shorts vänster H&M 59,50:-
Shorts höger Cubus 49:-
 
Body 99:-
Byxa mitten 99:-
Byxa Höger 149:-
Mössa 39,50:-
Allt från Lindex
 
 
Till Arvid
Grön & Vit randig t-shirt Lindex 50:- (REA)
Blårandig tröja Lindex 50:- (REA)
Döskalle t-shirt Cubus 79:-
Vit t-shirt Kappahl 60:- (REA)
Grå tröja Kappahl 100:- (REA)
Överdragsbyxa Stadium 149:- (REA)
Badshorts Cubus 129:-
Shorts Cubus 79:-
Och så fick han ett Blixten puzzel och en vattenflaska.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0