Hej å hå

Peter och Arvid var ut i skogen idag och kom hem med en hel del kantareller. Mest småa men svamp som svamp :)
 
Tiden rusar iväg när det gäller Hjalmar så jag får ont i magen. Vill att min bebis ska vara bebis för alltid :)
Han kryper nått steg nu men tycker att det går fortare och åla. Han sätter sig själv från liggande. Och så har han börjat rest sig på knä mot saker. Och mot en annan drar han i kläderna så att han står. Och alldeles nyss reste han upp sig och stod mot bordet och höll i sig. Han är ett matvrak och skriker när vi mumsar i oss utan att han får :) han är bökig som bara den när han ska sova och det kan ta långt tid innan han somnar. Han lägger huvudet på sne och blir blyg för vissa personer. Och lite Mammig är han också. Och han älskar och jaga Arvid i gåstolen ute på altan :) så grinden lär plockas fram innan han börjar klättra upp för trappen. Och så har han börjat kräkts mycket igen, och det luktar ju apa nu när han äter mat. Någon som vet vad det kan bero på?!
 
Har även bokat Erotikparty/Dildoparty här hemma den 11/8. Hade ett för 2 år sedan och hade hur kul som helst och hoppas på en lika bra fest igen. Och jag har inte skickat någon inbjudan till en mina vänner som nyss fått barn och är gravida för jag tror ni avstår, men vill ni gärna komma så får ni självklart det. Hojta till bara :)
 
Nu lär lilleman badas och nattas. Sen lär detta hem städas.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0