Gävle/Valbo

Igår tog jag med mig kidsen och Mamma och for in till Gävle. Vi tittade lite snabbt på Dora och Svampbob men Arvid var för feg för att gå fram till dom :) Vi luncha och strosa lite innan i avsluta med ett besök på Maxi. Väl hemma igen hade Peter klippt gräset, varit till tippen, satt upp nya köksfläkten och tänt grillen. Precis när vi skulle hugga in på maten kom regnet.
 
Idag efter lunch åkte hela familjen och Mamma till lunden för att sätta blommor åt Pappa som skulle fyllt år idag. Fy tusan vad jag saknar honom. Och Arvid pratar ofta om han också. Usch det är jobbigt, kan knappt tänka på honom utan att tårarna rinner.
 
Vid 15 tiden lämnade vi Arvid hos Farmorn som ville låna honom till i morgon. Efter det drog vi till Valbo på jakt efter kläder åt Peter men kom inte hem med nått. Tänk om jag kunde få klä karln så hade vi haft 4745 påsar med kläder med oss hem ;) vi gör ett nytt försök ner på stan i morgon. 
 
På vägen hem stannade vi vid Thaivagnen vid Coop och köpte mat. Huuuur mycket mat som helst får man ju. Och gott som tusan är det. Kvällen har sedan spenderats hos grannarna där Peter är kvar än. 
 
I morgon ska vi hem till Peters Mamma och fira Peters bror som fyller 25. Trevligt, och så får vi hämta hem våran finaste Arvid också.
 
Nu är det god natt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0