El Stockholmo!!

Igår tog vi oss en vända ner på stranden men vi var hemma lika fort igen. Det blåste på tok för mycket och i skuggan där jag hängde med Hjalmar frös jag som en isbit. 
 
På kvällen kom Fia, Henrik, Junia, Therese och Devin ut och grilla. Kött, poatisknyten, masjkrokar, halloumi, champinjoner, såser och sallad mumsade vi oss, hur gott som helst. Och Peter ville att vi skulle hitta på något och vips så hade vi bokat en hotellnatt i Stockholm nu till helgen. Så samma gäng + Roger drar iväg och går på Grönan och blir barn på nytt, eller Therese, Fia och Peter som åker karuseller blir barn på nytt och vi andra får hålla oss till vuxendricka istället ;) Barnen blir alltså hemma. Sen blir det väl mat och grejer på nått trevligt ställe. Bara och vara helt enkelt. Och så en repa på stan på söndagen innan vi far hem till kidsen igen. 
 
Idag är vi bara hemma. Mamma var ut för en stund sen och hon var på Eckerölinjen igår och hade med sig snus åt Peter, Blixten saker och godis åt Arvid och jag fick en Bacardi Strawberry Daiquiri. Hajlmar som är en liten fis fortfarande fanns det inget till direkt :)
 
Nu ska jag fortsätta och dona lite. Håller på tvättar, plockar och har mig. Det finns alltid sånt att göra i detta hem :)
Kommentarer
Postat av: Johansson

Så du käkade majskrokar du :)

2012-07-22 @ 16:13:47
Postat av: Erica

Fy tusan vad skoj :) nästa gång vill vi vara med oxå!

2012-07-22 @ 18:18:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0