Skridskor!

Peter och Arvid åkte in till viken på fm och införskaffa sig ett par varsina skridskor. Så efter lunch klädde vi på oss och begav oss mot Strandbaden, men där var det full fart med isjakt så vi tog rinken vid skolan istället. Arvid åkte dock i 3min, eller åkte och åkte Peter drog honom :) men det var ju första gången så, övning ger färdighet.

På onsdag börjar Arvid på gympa här i Årsunda också, det tror jag blir kanon för honom som har såååå mycket energi och ett väldigt stort rörelsebehov.

Förresten provade han och åka längdskidor med Farmorn i onsdags, och han hade varit kanon duktig. Så han kanske blir nya Hellner ;)

I morgon är det dopdags, Elton ska få vatten på huvudet. Så en blommig klänning får leta sig fram ur garderoben, den svarta favoriten går det inte och amma i tyvärr :/ så jag tar vad jag haver!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0