Ockelbo!

Jag vill bara tacka alla som gett Hjalmar så fina kläder titt som tätt. Tack tack!!

Idag har Arvid varit på dagis och jag och lillebror vila upp oss hemma på soffan innan jag tog mig i kragen och laga lite lunch. Efter 13 hämta vi storebror och åkte till BVC för kontroll, 4780g och 58 lång. Mammas stora kille!

Efter besöket där drog vi och hämta upp Lizette och fot mot Ockelbo för att umgås med Emma, Lina och Carro och alla ungar :) trevligt trevligt! I morgon blir vi hemma på fm och mot em ska vi hem till Lena & Örjan på mat. Dom åker till Sri Lanka på lördag i 2 veckor. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, dom är lika lång Hjalle o Elton :P

2012-01-12 @ 22:35:22
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det står att det kan ta upp till ett år innan man känner sig som vanligt igen efter snitt...men att man ska kunna träna, såå jag har ingenting att skylla på...bara att sätta igång :)

2012-01-12 @ 23:03:41
Postat av: sara

ja, vi hade tv på väggen i radhuset först i början, då väldigt högt upp för vi använde förra ägarens fäste o de va alldeles för högt upp.. jo de är bra med barn att de inte kan nå, o inte nå de andra sakerna man har på bänken heller.. men som de är nu har vi en sån lång att man måste fylla på med saker för annars blir de så tomt o de går ju max o hämtar direkt, kanske inte lika mkt nu som förut men står de ljus eller nå så flyttar han gärna runt :P men jag vet inte, vi får se va de blir :) gillar annars ikeas hemnes men då är de inga dörrar o den känns snäppet för låg istället :P vi får se va de blir ;D skulle vilja göra en själv men de blir nog inget :D



tyg har jag oxå tänkt ifall de inte är hela dörrar, men men, det visar sig :)

2012-01-14 @ 19:34:44
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0