Lördag eftermiddag!

Igår var pappan i huset och angla så jag tog kidsen och Mamma med mig till Barnens hus & Max. Arvid blev supernöjd efter besöket då han fick en Finn McMissile, lika som Devin =) Och så en Cars 2 tallrik och glas, fatta vad dom tjänar pengar på dom där filmerna.


Peter och Arvid är och "spelar" hockey på rinken för tillfället, dock utan skridskor. Sådanna måste införskaffas till dom båda.

Jag och Hjalmar är hemma och håller ställningarna. Dammsugarn har fått sig en svängom. Hjalle har fått bada också, i diskhon. Tycker det är ypperligt bra när dom är så små eftersom vi inte har nå badkar så slipper vi sitta på golvet och bada i baljan. Inte ett knyst säger han när han badar så det värkar gillas.'

Jag måste ta tag i och städa bort julen och fixa till i "datarummet" också, men lär till Ikea och införskaffa lite hyllor och en lampa osv.

Om en stund kommer Carro, Thelma och Lizette ut och hälsar på oss också, trevligt trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0