Nils Karlsson Pyssling

Arvid har fastnat för den filmen så den har rullat ett par gånger här hemma nu.
Och jag har märkt vad dom "tar" på varandra Nils och Bertil, dom badar tillsammans, Nils får en klänning och är överlycklig och dom ser ömt i ögonen på varandra osv så jag tror att dom är gay. Och det är absolut inget fel på att vara det men man blir lite förvånad när det´är en berättelse från 40 talet =)

Och en sak till, när dom ska städa nere hos Pyssling så har ju Bertil brytit av tandborstar och sen ställer han sig med det ena tandbortshuvudet under näsan som mustach och sätter upp den andra handen som "kapten hälsning", och jag tänker bara på att han härmar Hitler, men det kanske bara är nått jag får för mig =)

Tänk på det nästa gång ni titttar på den få se om ni reagerar lika =D








Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gud ja, klart dom är gay :)Han pratar ju tillomed som en tjej Pyssling

2012-02-09 @ 18:19:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0