Helg!

Först vill jag tacka Elin,Marcus och Alexander för en trevlig kväll igår. Jag tog äran och dricka 2 bacardi, var 1 år sen jag drack så det smakade riktigt gott. Och om 2 veckor ska jag ut med mina finingar och då blir det lite mer av det goda ;P Har varit i Valbo en sväng och kom hem med ett par skor för 214kr, så nu har jag en outfit till den helgen =)

Jag skulle verkligen vilja klippa och färga håret tills dess också men med mina ynka korvören från försäkringskassan så kan man inte göra allt på samma gång. Så jag får nog se mig i stjärnorna efter det ;P

Vi ska försöka hinna kolla på andra delen av senaste Arne Dahl så fort Arvid somnat. Men kl 21 är det ju Big Brother live så det återstår att se.

Annars så har Arvid lov denn vecka, så vi ska väl försöka få dagarna att gå med diverse saker. I morgon är det röntgen för Hjalmar som står på schemat. Mamma är snäll och har Arvid under tiden och Peter går hem tidigare från jobbet och följer med. På onsdag sen så ska jag äntligen få träffa mina tjejer, dags för tjejmiddag. Denna gång Amerikanskt i Grycksbo. Som jag längtar.

Och på fredag verkar det bli träff med Arvid's 08 kompisar och deras Mammor. Trevligt trevligt!

Jag lär ta tag i och knäppa kort på Hjalmar och sätta ut i tidningen men Arvid vill inte vara med säger han så det kanske bara få bli ett enkelt på Hjalmar men mutning brukar ju funka ;P

Kommentarer
Postat av: sara

mutor är bra ;D om du vill ha hjälp med headern, så om du har nån bild eller om du vill vänta o knäppa en, så får du gärna skicka den på hjalmar så byter jag ut Ul-bilden :)

2012-02-26 @ 20:25:25
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ja hojta till du bara så fixar vi de! jadu, de går fan undan.. haha, man hinner lixom inte med denna gång, förra gången va man lite mer exalterad men nu har man ju en unge redan o ta hant om! hur funkar de o va 2barnsmamma då? jag funderar lite hur man ska orka va vaken med bebs på kvällen, sen upp med max o hinna göra alla kalra för dagis osv utan problem :D

2012-02-26 @ 23:02:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ja jag förstår att det blir stor skillnad med 2 istället för 1 :) men som du säger, såklart underbart :) har glömt den där spädbarnstiden, men sover de mkt så är de ju bra :D hur har arvid blivit då? som bebis igen o kan inget, eller är han duktig o vill va med? :)

2012-02-27 @ 18:47:43
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ok, ja de blir väl upp o ner förstår jag :) bara han inte börjar krypa o inte kan nått haha. hur går de med vagn o så då? går arvid eller åker han oxå vagn? vi har ju inte tänkt ha syskonvagn, försöker övertala max att i sommar är han såååå stor att han kommer vilja gå, kanske få stå på en ståbräda :D haha. är vi alla fyra som i sommar på semester så kan man ju ha två vagnar med för max sittvagn blir så liten ihopfälld så den tar inge plats :)

2012-02-28 @ 22:49:48
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

o förresten, vilket jäkla spel de där "ritspelet" är.. jag dör åt allt fult jag ritar ;D

2012-02-28 @ 22:50:06
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0