Lucia

I morse var det dags. -22 ute när vi rulla i väg mot dagis. Barnen var jätteduktiga och sjöng så fint så. Men jag reagerade på att låtarna dom sjöng var annorlunda?! Beror det på att dom är förenklade för barn i den åldern att det var lika för en annan när man var 4 bara det att man inte kommer ihåg det?!

Sitter under en filt för tillfället och fryser om rumpan, om jag fryser så är det ofta om rumpan, haha konstigt när jag har så mycket fläsk där ;P

Annars så skulle jag kunna pensionera mig från föräldrarrollen för Arvid är inne i en period som får mig att slita av mig håret. Jag är så trött på att tjata och att han inte lyssnar. Han måste ha fötts utan hörselgångar ;P

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/302342/images/2012/pic_50c9de079606ee05efb5b7b3.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/302342/images/2012/pic_50c9de17e087c33dacc639f0.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0