Dan före dan.

Somnade igår efter jag skrev förra inlägget. Hjalle var ledsen och medans jag fick han och somna om slocknade även jag, med kläderna på :)

När Peters klocka ringde i morse 4.50 vaknade Hjalmar och skulle bajsa såklart, och medans vi var nere vaknade Arvid. Han vaknade pigg och glad och sa att han inte hade nå ont i magen alls. Nu har han ätit frukost och är precis som sig själv så vi hoppas det fortsätter så.

Hjalmar var ju vaken i en halvtimme så ville han sova igen så jag har grejat och donat i köket och ska fortsätta med vardagsrummet. Så det är så lite och städa som möjligt ikväll.

Ska griljera skinkan Mamma har kokat åt oss ikväll och så blir det uppersittarkväll med Bingolotto i vanlig ordning.

Kanske blir ett besök hos Farmorn då Louise och Jimmie kommer dit. Dom blir inte med i morgon eller på juldagen. Men dom kanske inte är så sugen på att träffa oss idag. Vilket jag förstår, så dom får bestämma hur det blir. Ett besök på affären för att komplettera det sista är ett måste också. Kanske att dom små kan vara hos Mamma under tiden.

Hjalmar är iaf så duktigt med "en hand" han poar på i vanlig ordning och bär saker mot kroppen med "sjuka" handen och andra saker i friska armen :) hoppas vi kan ta bort förbandet i morgon och sätta på något som bara täcker fingret, så han kan röra sig mer. Fick ju omläggningsmaterial med hem så något ska jag väl kunna klura ut som får han att låta det vara samtidigt :)

Nu ska det hängas tvätt och röjas lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0