Bra helg!

Helgen har varit kanon hittills. I går var jag hem till Linda för gröt, skinksmörgås och julmust. Och en massa kackel i vanlig ordning.

Denna dag började med sovmorgon, jag låg och drog mig ända till kl 11. Skönt som tusan.

Farmorn och Örjan kom och hälsa på vid lunch och tog med sig Arvid hem. Så jag och Hjalmar åkte till Mamma en sväng och passade på att handla lite. Rulla sedan hem och började med maten. Det fick bli potatisgratäng och fetaostfylld kycklingfilé med bacon. Detta avnjöt jag och Peter framför tvn när Hjalle lagt sig.

Har gjort i ordning två marängbottnar inför i morgon också. I morgon blir det 1 årskalas på em. Min lilla bebis blir så stor.

Dags att knyta sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0