Fredagskalas

Ligger uppe och försöker få lilleman att sova.
 
På em ska vi gå till Hedkarby och gratta Alexander på sin 2årsdag. Sen ikväll blir det hemmagjord pizza och fredagsmys med familjen. Och så lär det plockas och donas lite till i morgon. Men jag tänkte att familjen skulle ge sig av rätt tidigt i morgon så kan jag städa i lugn och ro ;)
Jag är riktigt taggad till i morgon. Lär inhandla det sista i morgon, så som bär och frukt till bålen och diverse saker.
Hoppas att jag hinner och träffa Devin också innan han åker upp till Söderhamn. Hade ju beställt hans present på nätet och den hann inte komma innan han fyllde. Såg jag vill gärna ge honom den.
 
Dags att läggs ner studskusen för 48485gången ;)
Hjalmar har haft sönder Arvid's Xbox också :( han är ju så snabb. Vi får skylla oss själv som inte flyttat upp det så inte han når. Så vi lär lär lämna in det på lagning. Och sen lär det ställas högt upp.
 
Nu verkar han vara på g och somna in, dags för duschen.
 
Grattis till Kim & Angelica som som fick en son igår, Milliam. En blivande storfiskare enligt Kim :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0