Vila i frid!

Jag har en stor klump i magen. Tårarna kommer och går. Varför är livet så fruktansvärt orättvist?! Unga människor som har hela livet framför sig rycks bort medans dom gamla sjuka som är nöjda och har levt sitt liv får lida in i det sista.

Inatt tog han där uppe Marcus, en 21 årig kille som hade hela livet framför sig. Marcus Mamma är ihop med min Peters Morbror och vi träffas och umgås i perioder. Jag kände inte Marcus så bra men han var son till en vän. Jag lider nå så fruktansvärt med dom. Och jag tänker så mycket på hans lillebror Robin också. Ja allihopa, släkt och vänner.

Vila i frid Marcus<3

Kommentarer
Postat av: sara

.. det är fruktansvärt!! :( peter kände honom så de blev en jobbig dag för honom :( lider med alla som på nått sätt kände honom!



ja, max har måååånga sånna för en 100ing.. jag mår dåligt ibland när jag ser dom o inser hur mkt pengar de ligger bakom.. han har fått nån då å då av oss näör vi handlat o så.. men sen har farmorn sponsrat mde flera st oxå :P



2012-04-04 @ 11:47:37
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0