Snickarpeppe.

Den regnruskiga dag har spenderats hemma och inomhus.
Nu vill jag ha sol och värme.


Peter har halkat och slagit sig, skulle man kunna tro iaf =) Han har inte haft någon lust till rust på grymt länge. Men idag kände han att det började rycka i snickararmarna och nu är osb-skivorna på plats i hallen och han har nu börjat med taket där. Bättre sent än aldrig och ingen är mer glad än jag. Hoppas bara att det håller i sig så kanske hallen är klar lagomt till's Arvid börjar ettan ;P

Även fast det är långt borta så lär jag börja spana på hallmöbler osv nu =).
Det tråkiga i allt är ju att vi måste slå upp väggen i vardagsrummet som vi tog ner för att vardagsrummet var för litet tyckte jag. Men nu behöver vi ju ett sovrum till så det är bara att gilla läget. Och då ryker även bra hallförvaringsmöjligheter. =(
Ett nytt stooort hus? Ja tack!



Lär ta tag i deklarationen också. Det ska räknas avdrag för bensin till våra jobb.
Synd bara att det är på tok för lite man får tillbaka på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0