Njursten

Det lät lite roligt med en spruta i rumpan, jag menar ju självklart skinkan :)

Jag fick iaf åka in till Akuten och där fick jag i stort sätt samma dom, Njutsten. Så jag fick en till spruta, en starkare. Och så fick jag med mig starkare medicin hem som jag inte får köra bil och bli yr på för det innehöll morfin. Och det känns ju sådär och vara hemma med barnen. Men jag hoppas att det inte kommer tillbaka så jag slipper ta dom.

Jag har fortfarande ont men inte alls på samma sätt. Och så ska jag få komma tillbaka och göra en skiktröntgen om 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: SusannesSaker

HEJ

Nu börjar det snart att dra ihop sig till dragning i utlottningen av halsbandet!

Kom ihåg att du har chans att vinna armbandet om du tipsar två vänner!



Usch , njursten låter inte kul - krya på dig!



Kram Susanne

2012-04-24 @ 20:46:22
URL: http://susannessaker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0