Härlig dag!

Farmorn & Örjan ville låna Arvid ett par timmar idag. Så jag och resterande i familjen åkte till Lager. Det blev ett par converse för mig, 2 t-shirts åt Arvid och 2 par kallingar till Peter.

Arvid hade varit på stan och fått pekat på vad han ville ha. En blå fotboll, en blixten t-shirt, blixten keps, blixten solglasögon, blixten väska, blixten läppsyl, ett par svarta nikeskor och ett par jenas. Det var väl inte direkt nå kläder och skor jag skulle ha köpt men han haft fått valt själv så det är väl bara och gilla läget :)


Om Arvid gillar blixten?! Inte alls.....


Ps. Håll utkik i näst nästa nr av Annonsbladet. Jag fick fingrarna ur och tog ett kort på kidsen och skicka in igår :)

Kommentarer
Postat av: SusannesSaker

Hej!

Grattis!

Du blev vinnare i min tävling!!

Har mailat dig,om du inte fått mailet - kontakta mig!

Ha det gott:)

Kram Susanne

2012-04-28 @ 19:59:46
URL: http://susannessaker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0