En bra dag.

Har haft en bra dag med mina kids. Arvid var lugnet själv på Öppna, det lugnet vill jag se mer av ;P Han är ju rätt så livlig av sig annars =)

Vi tog sedan och for till Lassas för lunch med Farmorn. Ove & Marie kom också och även Peter kom och åt med oss innan han åkte till jobbet. Vi spenderade em hemma hos Mamma och jag var och vägde mig också -0,1 efter denna påsk får man vara väääldigt nöjd med =)

Här på kvällen bädda jag ner Arvid i våran säng och satte på Cars 2 så jag kunde titta på Hockey(?!) nere =) Och jag kom nyss upp och då hade han somnat. När jag bar in han till sin säng säger han blundandes " Mamma, jag har saknat dig, nu vill jag sova. God natt Mamma, älskar dig" Och så sov han vidare. Det är sånna här gånger alla duster och trotsbråk är som bortblåst i huvudet =)


Ska nu fortsätta och småglutta på Hockeyn där det ser väldigt bra ut för Brynäs som för tillfället leder med 3-1. Samtidigt tittar jag på sista OTH säsongen på datorn.


Må så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0