TGIF!

Otroligt skönt med fredag.
Dock jobbar Peter 12 timmars hela helgen men jag ska nog roa mig själv.
Farmorn ville ha Arvid i morgon så jag blir solo ett tag.


Jag var ju till BM i tisdags förresten och mätte magen och lyssna på hjärtljuden, 137 låg dom på. Och så måste jag skryta lite, jag har gått upp hela 7 hekto sen i maj, hoppas det fortsätter så men det har jag svårt och tro ;)


Nu har vi nyss ätit mat, Potatisgratäng och fläskfilé, mums!
Och i skrivande stund är Peter och Arvid ute och spelar fotboll. Peter som jobbat em hela veckan tycker att han knappt sett Arvid så något lära dom hitta på och Arvid fick välja =)


Själv slänger jag ner mig i soffan och iväntar Dobidoo.
Jag älskar alla "musik" tävlingar, jag drömmer själv om att få vara med någon gång i typ Dobidoo eller Så Ska Det Låta osv ;P
Drömma kan man ju alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0