Sista nätterna

Sitter här med ångesten som håller på knäcker mig. Jag vill inte, vill inte vill inte.
Men så fort jag sitter i bilen så går det bra.
Jag gör nu mina sista nätter för i år, och kanske nästa år. Det tackar vi för.
Men först ska dessa 31 timmar göras. + i kanten är att vi är en extra på natten mellan 23-06 vilket känns mer än bra då vi brukar ha häcken full.


Vår älskade son har flytt hemmet.
Mamma kom och hämta honom på em. Han ska sova där inatt för Peter ska fiska i morgon. Och så ville Lena & Örjan ha honom i morgon natt så nu får jag inte träffa honom förns på söndag =/ men det ska väl gå det med.

Näe dags att förbereda sig.
Har rapporten idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0