Sent igen.

Tidig kväll?! Vad är det för nått.

Sitter nu här och har precis betalat räkningar och det är ju alltid lika roligt...!

Måste ta tag i bebislistan också, det är en del som lär inhandlas.


Och så ska det handlas till mitt "kalas" också, det blir smörgåstårta. Ja, jag vet visst är det tråkigt men ändå är det nått som nästan alltid går hem och det går fort och göra. Mamma & Therese ska hjälpa mig att göra någon också så. Får inte plats med alla i våran kyl. Hade jag fyllt på sommarn hade det varit annat på menyn.

Och vad hände med overallen jag beställde från Stadium?!
Har inte sett skymten av den än.

Näe nu tror jag att jag lär kasta in handuken.
Jobb 7-14 i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0