Ny sovrumstv

Efter jobbet for vi in till Elgiganten.
Peter tyckte vi behövde en en ny tv till sovrummet. Vi har faktist haft en 28" tjocktv där ;)
Det blev middag på McDonalds och vi blev sen hem så Arvid var ju inte på sitt bästa humör när vi kom hem.
Killen grina,gorma och skrek åt allt, han lyckades till slut slappna av och på 2 sek sov han =)


I morgon är jag ledig och tror jag inte ska röra mig ur fläcken. Vi blir nog bara hemma.


Och så håller jag tummarna att Sandra & Dannes lilla bebis vill titta ut i morgon för då har dom BF och jag hoppas dom slipper stå ut 16 dagar extra som jag fick med Arvid =)
Och så är ju jag sjukt bebisnussugen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0