Jobba igen

Har nyss kommit hem från Peter´s Mamma.

Vi köpte nya stödhjul till Arvids cykel igår också som Peter satte dit idag då hans gamla gått sönder.
Så Arvid åker runt runt runt på altanen nu, det är kanon och ha den som han kan vara ute och leka på medans vi är inne, självklart har vi dörren uppe.
Och så har Peter satt dit ett annat lås på grinden så nu kan han inte smita igen ;)


I morgon ska jag jobba och det känns faktist riktigt skönt, nu vill jag tillbaka och jobba mina sista 5 veckor utan strul. Hann ju jobba 4 dagar sen sommarsemstern och det blir lite långdraget och bara gå hemma.
Och det ska jag ju göra i 2 månader snart igen så nu vill jag jobba lite.
Sen när bebisfisen tittat ut har man och göra ändå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0