Spökoutfit & IKEA

Skötbordet är sålt, det gick fort och smidigt.

Förhoppningsvis har jag målat färdigt möblerna på övervåningen, lär kolla riktigt när det torkat ordentligt.
Dom i källan lär iaf ha en omgång till.

När jag skulle åka in till Sandviken på fm var bilen helt död, jag hade inte vridit av lyset(det glappar med belysningen ibland och då tjuter det inte när man öpnnar dörren heller) så jag tänkte hur fasiken löser jag detta, ingen andra bil hemma och ingen karl hemma. Grannarna vart borta och Thomas var hemma med sjuka barn och Tesa jobba.
Så det blev ett samtal till Carina som skickade hit Rickard och Magnus, så dom hjälpte mig, TACK killar för hjälpen!!


Jag hämtade Arvid och så begav vi oss till Barnens Hus där vi handlad spökoutfit åt honom, för i morgon ska Arvid på Spöjakt, han längtar och vill gärna vara spöke redan idag, vi får se hur det är i morgon för han är feg när det gäller spöken och monster osv =)
Det blev även en nappflaska och nappar till bebisen.
Stannade till på Babyproffsen och beställde en skötväska också, hoppas bara att det finns en i Sverige annars kunde det ta 6 veckor minst =/
Vi mumsade på IKEA och fick med oss lite julgransdekorationer hem, synd att 2 saker jag ville ha redan var slut.
Så var det förra året också så dom borde beställa hem mycket mer av saker och ting tycker jag.

Dessa sängkläder köpte jag också.
Det känns lite jobbigt och ha presentkort på en massa pengar som jag inte kan använda för dom ska användas till garderoberna som jag hoppas kommer att inhandlas inom en väldigt snar framtid.
IDGRAN OVAL Påslakan 1 örngott, vit, grå 			                         Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0