Spöket-Arvid!

Tack för otroligt bra evenemang du ordnat för barnen igår Therese. Arvid talar om för alla att han var spöke igår och hade målat sig runt ögat, och så säger han att han såg en jättestor spindel i en låda =) Och att han fick godis av en STOOR spöket Laban ;)


Inte den bästa bilden =) På torsdag ska hjärtat få vara spöke igen.


Det gick bara bra för mig med huvudet iaf. Kan hända att jag förlorat nån hjärncell, om jag haft några ;) doktorn påpekade lite att man kunde ju ta det lungt. Och det har varit en hel del på tapeten den senste veckan. Men idag har min kära sambo masserat/knådat/tryckt en massa i nacken/huvud/axlar och det känns faktis redan bättre. Har ont i huvudet men det är väl pga det, men jag känner mig mkt lättare och inte så spänd.

Annars så är storfiskarn min hemma från Norge, skönt.
Vi ska mumsa lite stuvade makaroner och korv om ett tag sen gå lite längre ner på gatan för att fira Elias som fyller 2 år idag.

Väggen i "datarummet" är spcklad iaf, kan hända att det blir en målning av den ikväll om vi har rätt färg hemma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan ju vara skönt att få de bekräftat att det inte va någon fara också :)



Ja men precis, de kan ju lika gärna komma nån vecka tidigare som nån vecka senare :P Fast man tänker ju att man ska få vänta in i det sista.

Hade också de mesta kvar tills i slutet att fixa fast å andra sidan va de skönt att ha något att sysselsätta sig med.

Men man vet ju aldrig när dom behagar titta ut :)



Sköt om er!

2011-10-31 @ 19:20:10
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0