Rådgivningen

Mamma tvingade mig och ringa 1177 och höra om min huvudvärk som jag haft sen i tisdags när jag slog huvudet.
Hon som jag prata med var jättegullig och trevlig och  inte alls sådär fnäsig och snäsig som 90% är. Hon tyckte att jag skulle åka in för en koll då jag hade varit med om en trauma?!?, menade hon. Så jag lyder väl order tänker jag.
Som tur är så får jag komma till Sandviken, och hoppas jag inte blir skickad vidare. Frikort har jag också, har ju inte gjort nå annat än och ränt på HC.

Hur som så får Mamma följa med Arvid på Spökskattjakt om inte jag hinner, för det här med väntetider osv kan ju dra ut på saker och ting i oändlighet.

Förkyld har jag blivit också =(

Dags att klä sig och så beger vi oss till Mamma och äter hennes köttbullar, gott gott.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att det gått bra för dig, att det inte va någon fara?!



Ja det står väl inte på ;P Snart är hon en trotsig tonåring och vi får jaga bort killar härifrån :D haha.



Står inte på fören ni har er lilla skrutt ute heller nu :)



Kramkram

2011-10-30 @ 19:17:50
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0