Lördagkväll

image description




Denna fina bukett kom Ingela med idag, tack så hemskt mycket!
Hon hade en Tom & Jerry påse med sig till Arvid också, gissa om han blev lycklig ;)


Annars så har dagen sependerats en hel del i köket.
Har lagt ihop 3 smörgåstårtor, gjort 2 marängtårtor och en Tacogratäng.
Peter tycker jag har varit astråkig idag, men han är inte direkt roligare nu för nu har han ockuperat soffan och tvn och tittar på nån jäkla Jaktfilm?!?!...hur man ska skjuta, hur man ska slakta osv osv.
Kul lördagkväll ;)

Sandra och Malte var förbi på fm och lekte också, Arvid var mer vild än tam som vanligt =D


Idag är det 17 (?) år sedan min Morfar dog, jag minns det som igår. Fast det kan ju bero på att han dog dagen innan jag skulle fylla 8. Jag var iaf ute på byn, (läs Stensätra) och lekte med Thererse, Patrik och Tommy den kvällen, det var på den tiden man var ute och lekte jämt. Och när jag kom hem satt Pappa med telefonkatlogen och föröskte ringa runt och leta efter mig, det var innan mobilens tid det =)



Kommentarer
Postat av: Therese

Meeen gud, är det så längesen? Jag minns det också så jävla väl. Sjukt.



Kram

2011-10-09 @ 10:53:35
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0