Linneskåp - check!

Har inhandlat ett fult slitet linneskåp idag på Ånyo. Eller Mamma gjorde åt mig så ska vi hämta det innan lördag.
Det är inte alls som jag tänkt mig men jag känner att jag behöver ett så då fick det bli ett som passar dom mått jag har och gå efter. Men det ska ju självklart målas och sen kan man alltid "piffa" till det.

Vi har även rensat ur 1½ sopsäck med kläder som icke används idag.Ska gå igenom och rensa bland sängkläder och handdukar också.
Har även en hel del panelgardiner som bara ligger så det får nog åka på tippen det med. Om ingen är intresserad av några?!... hojta till i så fall.



Annars så är det mycket kalas på g.
20, 21, 25, 30 och 31 Oktober
Och en tjejmiddag den 26.
Har man inte rullat fram tidigare så lär man ju göra det efter dessa dagar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0