Föräldrarfika

Idag fick vi föräldrar lite fika när man hämtade barnen på dagis. Barnen hade bakat Chokladbollar och Syltkakor. Dock inte Arvid för han och några till hade varit ut och gått i skogen. Dom var 3 förskolelärare och 1 resurs idag på Arvids avdelning på inte ens 15 barn, det tycker jag är riktigt bra.

För tillfället så kollar sonen på Bullerbyn och jag har precis klickat hem en amningsbh från Glammom, dom har riktigt snygga amningsbhar och i stora storlekar. Så jag håller tummarna att jag kan ha den. Provade nyss en som jag fick i lådan idag men den var lite liten.

Sitter och spanar på Jotex & Ellos och det kan hända att det blir nån beställning därifrån också.

Snart dags och slänga ihop lite krubb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0