Bitter?!

Idag har vi varit iväg till Grycksbo på tjejmiddag och kalas i ett. Eddie fyller på söndag så vio passade på att gratta honom på en gång. Vi fick supergod mat av Angelica, Fransk Kycklinggryta med ris,sallad och baugette. En glasstårta och en vanlig tårta fick vi till efterrätt.
Barnen mumsade pannkaka som Pappa Jocke grejade, barnen var så snälla och rara så. Förutom min som ska vara jävligast jämt.
Tacka alla fina vänner för en trevlig kväll. Och extra tack till Angelica & Jocke.



Och så ska jag sluta läsa bloggar för jag blir alldels för avundsjuk på hur fint alla har.
Jag kräks på mitt eget hem, försöker få ordning påre men alla andra har såååå mycket finare.
Ge mig en massa pengar nån så jag kan bygga ett nytt hus och köpa huuuuur mycket inredning som hellst.
Jag är int bitter....inte alls ;P

Kommentarer
Postat av: Therese

Äh, han är absolut inte jävligast jämt! Gerenu!

2011-10-26 @ 23:52:25
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0