Nusnäs

Jag är alltid ute i alldes för sen tid. Jag har sagt till mig själv länge att jag lär införskaffa mig en ljusstake till fönstret i "datarummet" och har sett ut den jag vill ha men nu är den för tusan slut överallt, till slut hitta jag på den på nätet så nu har jag beställt en. Hoppas bara den hinner komma i veckan.


Vi hittade några presenter åt Arvid men det blev inga speciella för allt han vill ha är ju bilar/traktorer/fyrhjulingar osv som han har 1 miljon av redan =)
Det blev ett memory, "leka doktor set", och en bil, med släp och båt. Han älskar allt man kan sätta ett släp/vagn på =)
Så får det bli lite mer Julklappar istället. Där har jag en massa ideér.
Och så vill han ju ha en bilbana med Rorri & Maxi som Elias har och den skulle han önska sig av Mormor & Morbror.

Mamma bjöd oss på mat igår ocskå och det finns inget som slår och äta "Mammas Mat" alltid lika gott. Och så hade hon bakat en massa lussebullar åt mig på fm så slipper jag. Moster Anna hade plockat en massa trattisar som jag fick utav också.

I morgon är det dags för 3 årskontroll också.
Förresten så är Arvid bra i ögat.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ptjaa, jag frågade Devin tidigare och då vela han ha ett "tigerslott" eller en racerbil med vinge. Så det blir väl nåt av de då om han inte hinner ändra sig :) femhunka så gör jag en blixten åt Arre? :P Haha

2011-11-21 @ 17:59:05
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0