Strömavbrott

Allt gick bara bra på 3 årskontrollen igår. Vi frågade ju lite om hans vikt och så men han är inte undernärd iaf =) Han är lång och smal och det har han alltid varit så han följer sin kurva. Så 98cm lång och 14,85 kilo så han är inte tung precis =) Men lika go för det.

Vi mumsade Sibylla mat med Peter hos Mamma innan Peter begav sig till jobbet och jag och Arvid åkte till Ingela och hälsa på. Där fick vi gott fika som vanligt och det blev en hel del surr. Vi tog tillfället i akt och åt mat hos Mamma igen mot kvällningen, tack för det =) Och sen for vi hem och jag satte igång med bakandet.


Ikväll ska dom ha ett planerat strömavbrott i "våran del" av Årsunda, dom ska byta nånting så hela Årsunda har olika dagar och tider. Och idag är det just våran tur, men dom hade kunnat tagit en liiite senare tid, så mellan 20.30-00.00 får ni undehålla mig med wf och dyl för Peter jobbar och Arvid sover så det blir lite väl långtråkigt annars =) Eller så kan jag göra som Peter sa " Passa på och julpyssla, typ sätta nejlikor i apelsiner osv" - och vad skjutsingen fick han luft ifrån?! haha trodde inte han hade nå koll alls på julpyssel men tydligen. Men och sitta med pannlampa och greja med det vettetusan om jag har lust med =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0