Ränt runt!

Har beställt 2 par nya glasögon idag. Inga speciella bågar, utan typiskt Fia bågar. Jag vet att jag är tråkig men när jag provade "morderna" bågar känndes det ju tokigt, jag är ingen "modern" människa :)

Förkylningen har varit bra idag men har haft ont i ryggen och det har kännts mer eller mindre som om jag hade kunna ploppa ut ungen på Drottninggatan i mellanåt. Det har tryckts nå så förbaskat neråt att jag inte tror det är möjligt. Så här kände jag aldrig när jag väntade Arvid. Hur som så var det bara och bita ihop och springa(läs gå i snigelfart) in och ut i affärer. Fick med mig nånting till bilen från Biltema( uppdrag från Peter) skötväskan, en body och mössa, Fars dag present åt Peter, korgar, handdukar och dyl från Ikea och dammsugarpåsar. Var ute efter nå trasor åt mig själv också med orkade inte prova, fick med mig ett par halvlånga "uggs" också som det var halva reapriset på, 100 kr från Din Sko.

Idag somnade jag på soffan 18.15, så det blir lätt och sova nu....

Har även pratat i tfn med Mia ikväll...2 timmar och 19 minuter, och inte en vettig grej vi prata om egentligen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0