Present inhandling!

Vi ligger redan nerbäddade här hemma. Det måste man om man ska orka upp med sonen som slår upp sina ögon vid 5-6 tiden oftast. Men i morgon ska jag ha lite sovmorgon. Skönt skönt. Dom senaste nätterna har jag vaknat 1 miljon gånger. Man ligger inge skönt och varje gång jag vänder mig blir jag för tusan kissnödig. Men jag ska int klaga ;)

Vi blev hemma idag jag och masken, vi gick över till grannarna en vända så Arvid fick leka av sig och jag fick mig en kopp kaffe.

I morgon ska Arvid spendera nån timme med Mormor så vi får försöka hitta på några presenter åt honom. Har ingen aning om vi ska köpa så det kanske blir lite små grejer. Vi får se. Lär även inhandla lite saker och ting till kommande helg då det ska julpyntas här hemma.

Natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0