Pepparkakor & Kokostoppar!

Oblaten har kommit, tack för det!

Jag och Arvid bakade lite pepparkakor på fm, han gjorde mest maskar och åt av degen =) Men det blev ett par st som det får bjudas på i morgon. Rensade även lite i ena skafferilådan och där fann jag en del kokos så det fick bli kokostoppar också. När Arvid lagt sig blir det att göra Cake pops och greja fram lite ballonger och dyl.

Vi skulle ju vilja komma insjungandes och vecka Arvid med paket och grejer på sängen i morgon men det är näst intill omöjligt då han vaknar vid en 5-6, och helst vill man ju att han ska sova så länge som möjligt så han orkar med dagen i morgon. Vi kanske testar ställa klockan på 7 och sover han fortfarande då får man glädjas åt det ;P


Vid lunchbordet
- Mamma, kan ni sjunga "Må du leva" mig?
- I  morgon hjärtat ska Mamma & Pappa sjunga den för dig.
- Åh Morfar åsså sjunga mig!
- Men hjärtat, Morfar är ju i himlen
-Näe, Morfar, Mormor och Micke åsså sjunga mig mojon.

Jag önskar verkligen att Pappa hade varit här och sjungit för honom i morgon <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0