Kallt och Törstig!!

Dagen har bla spenderats hemma med att skruva ihop byrån, tvätta och strykning av sängkläder. Har rensat ur en massa sängkläder och handdukar också som jag tänkt kasta men Peter surra nått om att han ville ha trasor nere i källarn så dom åker väl ner dit.

Annars så börjar det bli kallt här hemma. Pelletspannan krånglar och startar inte. Så jag har tänt en massa ljus och hoppas verkligen att Peter får igång den nu när han kommer hem. Det vore trevligt och få lite varmvatten så man fick ta sig en dusch också ;)

Dricker ihjäl mig gör jag också, vet inte hur många liter jag fått i mig idag, det har nästan blivit värre och värre dom senaste dagarna.

I morgon är det sovmorgon dags och sen 3 års kontroll för prinsen. Efter lunch tar vi nog ett besök hos Ingela.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0