Järnvägsmuseet!

Efter lunch idag åkte vi till Järnvägsmuseet. Tänkte att Arvid skulle tycka det var roligt, men han tyckte lekhörnan var roligast :) han blev lite små rädd för dockorna i tågen också. Jag skulle kunna åka dit själv ja och läsa om allting för sånt där gammalt och dant tycker jag är intressant :) hur som så var det tydligen gratis idag också fick vi veta när vi kom dit.

Annars på kvällen här har Sandra och Elton varit här. Så nu har jag tränat byta småblöjor och matat med flaska ;) tyvärr kunde jag inte pussa och gosa med han som jag skulle ha velat men förkylningen hänger kvar :/ har börjat känt av bihålorna nu på kvällen :(

I morgon blir det en vända till Fia som fyller år och så självklart en tripp till Pappa<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0